Festivalpass :D

Nu har jag fått mitt festivalpass till P&L :D Träffade Amanda på Kupolen idag och gav henne pengarna och så fick jag biljetten :) Hon berättade att hon nog blir kvar till höstterminen också och håller några kurser. Kul, kul :) Men nu måste jag iaf verkligen bli av me min fredag-lördag biljett. Har satt Sara, Jonny och Amanda på de xD Sara skulle fråga släkt, Jonny skulle fråga kompisar och Amanda skulle kolla me nån kompis hon me. Så nu hoppas jag på att nån vill köpa den!

Längtar som fan till nästa vecka. Ska bli sjukt kul. Kanske Rockhouse på tisdag, de va nån hip hop temakväll där, så då lär man ju dit nästan :) Även fast jag jobbar. Sen vill jag gå på Transformers 2 på onsdag eftersom den har biopremiär då, och på torsdag blir de jobb och sen P&L :D På söndag tänker jag inte va vid medvetande. Ska sova hela dan så att jag orkar me jobbet på måndag. Fast nu har jag ju märkt att jag kan uppenbarligen jobba fast jag inte har sovit nånting, men de kanske inte är alltför bra :P

Men men, nu blir de film innan de är dags att sova. Jobbar 6-15 lördag & söndag. Blir definitivt vinterbyxorna imorrn, höll på att frysa ihjäl i sommarbyxorna.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0