Klaaant

Fast idag va de faktiskt inte riktigt mitt fel att jag kom sisådär 8 tim för tidigt till jobbet. Jag skyller på min chef. Jag kunde iofs ha ringt och kollat för säkerhets skull, men jag skyller på honom ändå. Först sa han att jag skulle jobba 14.45-23, men sen sa han att jag hade fått en nytt schema och på de stog de att jag skulle jobba 7-16 idag, så jag antog då att han hade flyttat mig till dag. Tänkte ringa och kolla för säkerhets skull, men bestämde mig för att inte göra de efter att ha läst hans sms igen om att jag hade fått ett nytt schema för att de hade saknats 15 min på de gamla. Därför antog jag att han hade flyttat mig till dag så att jag skulle få dom där 15 min. MEN inte stog jag me på schemat imorse när jag kom till jobbet. Så de va bara att vända tillbaka till bussen och hem igen, lagomt irriterad. Mest på mig själv. Men en tur till jobbet aptidigt på morgonen är väl alltid kul xD Sen åkte jag iaf tillbaka till jobbet till 14.45 som han hade sagt först att jag skulle börja, och jomenvisst, då stog jag me på schemat.

Men jag hann me en hel del hemma iaf innan jag va tvungen att åka tillbaka till jobbet. Att gå upp tidigt ger en en massa jädra tid. Jag sov mest, men jag hann också inse att jag visst kan gå på P & L :D Jag såg att jag va ledig hela helgen, så jag chansade och gick in på P & L's hemsida för at kolla biljetter. Hade inte mkt förhoppningar om att de fanns så mkt biljetter kvar, men jag hade tur. De fanns kvar tvådagarsbiljetter för fredag och lördag :D Helt perfekt ^^

Nä, nu ska jag rota reda på nån film att kolla på. Imorrn blir de sovmorgon, tänker inte ta ännu en morgontur till jobbet xD


Ciara - Like A Boy <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Åh vad jobbigt med att åka dit så tidigt när man inte behöver :O Kul att du ska gå på p&l iaf ;D

2009-06-10 @ 23:10:16
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0