New Moon trailer

Såg trailern för New Moon idag. Skulle inte ha kollat på den. FYFAN va jag vill se filmen NU! Inte orkar jag vänta till november heller. Den verkar va så sjukt bra. Lite mer action än i första filmen, men så är de ju i böckerna också så. Damn. 20 november. Då du. Team Edward, woho! <3

Jobbet idag gick skitbra, framför allt sista 1,5 timmen. Då gick de jävligt bra. Körde dom två ordrarna på halva anslagna tiden. De har inte nånting me nån att göra (A) Absolut inte. Va bara sjukt pigg efter att ha jobbat 7 tim redan.
Men va grymt trött när jag kom hem, somnade så jag tvingade mig själv att gå ut och ta en promenad för att vakna till. Imorrn får jag sovmorgon iaf :)  Och mina armbågar börjar bli överansträngda igen också. Så. Enormt. Drygt. Dom uppskattade verkligen inte när jag fick mängd på smör och potatisgratäng (väger asmkt, FYI xD)  Jag fick iaf inte en smörorder som Jessica fick. 18 st smörpaket i bur 2, 33st i bur 3, och 33st i bur 4. Just dom smörpaketen som väger 10 kg också. Ni kan ju räkna ut lite snabbt i huvudet där hur många kg hon fick kasta på på någa minuter xD Värsta träningen.

Nej, nu ska jag äta lite innan Cityakuten börjar.

Puss.



Kommentarer
Postat av: Elisa

hahah jag vill å seee (A) :D roligt ju :D

2009-06-02 @ 18:27:17
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0