Ny TV!

Jag köpte en ny TV idag :D En 32' tums platt-tv. Den ser skapligt stor ut i mitt lilla rum xD Tyckte att de va dags för en ny tv, den gamla jag hade fick jag i sjuan nånting. Har hållit i typ 7 år. Den skulle väl ha gått sönder förr lr senare snart ändå :P Så jag köpte en ny :) Sjukt nice. Tog ett litet tag att koppla in den, va tvungen att flytta lite möbler i vardagsrummet för att kunna koppla in antennsladden. Men mamma behövde ändå flytta möbler så xD Försökte koppla in datorn til tv:n, de gick mindre bra. FIck fram bild men ändå inte. Den va lila och ville inte visa nånting annat :S Irriterande? Nej då. Får försöka igen imorrn, nu måste jag gå och lägga mig. Börjar jobba klockan sju imorrn. Skulle ha jobbat kväll, men genom nån konstig schemaändring fick jag jobba dag. De suger ju. Gillar inte att jobba dag riktigt :P Och ska jobba dag hela sommaren. Men men...Inte så mkt att göra åt de nu. Och jag tänker inte klaga på mina ordrar längre. Inte efter att ha sett bilden på en order på DE Helsingborg xD

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Vad kul med ny tv ;D kan tänka mig att den ser stor ut på ditt rum xD haha

2009-06-10 @ 23:09:13
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0