Overtime & shopping

Jag förstår inte hur bara en timmes övertid kan göra en så trött. Slutade klockan tolv igår kväll. Skulle ha slutat klockan 23, men vi låg -18h och skulle köra på tills vi va klara. Tänkte först åka och säga att jag inte kunde stanna, men innan jag hann dit skickade gruppchefen ett meddelande till datorn och undrade om jag orkade ställa upp på övertid. Fick dåligt samvete bara jag tänkte på att säga nej xD Känner mig fan skyldig att köra över när dom behöver en. Så efter en minuts övervägande skrev jag tillbaka att jag kunde stanna. Hade inte en aning om när jag skulle få sluta, eftersom vi skulle köra på tills allt va klart. Hoppades på att jag inte skulle få stanna till 01.45 iaf :P Men så länge behövde jag som tur va inte jobba över. Allt va klart klockan tolv :) Hade så ont i benen idag. Fattar inte, va ledig en vecka, och de är som om jag nyss har börjat jobba igen. Känns som om kroppen är helt ovan typ. Drygt.

Men aja, idag va jag iaf ner på Kupolen me mamma :) Köpte en top på Åhlens för 69 kr, en likadan som jag redan har fast den här va svart och vitrandig istället för blå och vitrandig. Tyckte inte att den va lika snygg i svart, men den va ju på rea och den är dessutom sjukt skön så jag tänkte att då kunde jag lika gärna köpa en xD Sen köpte jag också en tröja på Rusta för 99 kr :) Efter de bar de av hem till Natalie, hon skulle åka till Grekland ikväll och vi har inte träffats på ett tag så jag, Elisa, Eve och Elin åkte dit :) Vi pratade lite och hjälpte Natalie att packa så att resväskan inte vägde över 15 kg xD

Nu ska jag lägga mig, jobbar 7-16 imorrn och 6-15 på lördag. Ska nog kolla på Made of Honor tror jag. De må va en kärleksfilm men Patrick Dempsey är sjukt bra i den!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0