Party 4 3

Festkvällen igår blev riktigt lyckad. Vi va visserligen bara 3 pers; jag, Sara och Eve, men fan va kul vi hade! På förfesten satt vi bara och pratade och lyssnade på musik, jag testade att blanda lite drinkar också, och 22.40 va de dags att gå till bussen. Jag glömde självklart att stänga balkongdörren, och mamma va också ute och festade. Skickligt. Som tur va bor vi på andra våningen så de va ganska lugnt ändå :P Hade varit värre om vi hade bott på bottenplanet. När vi kom in på S2 va de inte särskilt mkt folk där, som vanligt. Runt 10-15 pers kanske. Vi satte oss ner och pratade lite, funderade på om vi skulle ta en shot lr inte xD Jag satt och kollade efter en viss person, inga namn nämnda. Jag verkar vilja prata me honom när jag dricker. Deprimerande frågetecken. Men men, jag satt iaf och mässade hans namn pratiskt taget oavbrutet i några minuter, måste ha drivit Sara och Eve galna xD Sorry, tjejer. Men sen helt plötsligt så kom han gåendes xD Jag nästan ropade hans namn. Sara trodde att jag skämtade och flippade ut lite där, så hon började skratta och frågade om jag menade allvar. Jag sa ja och att han stog vid baren. Efter de köpte vi en varsin lakritsshot, inte särskilt god men bättre de än Jägermeister lr tequila xD Vi sprang runt lite här och där, va på dansgolvet och ute på balkongen, satt vid borden...Jag försökte samla mod att gå fram till honom, men jag verkar va chicken även när jag är full. Men jag pratade me honom sen iaf, tack vare Eve och Sara. Eve stannade vid honom, och de va så mkt folk ute på balkongen att jag inte smita förbi lr tvinga henne framåt. Så jag hejade och så pratade vi lite. Sen drog vi ut på dansgolvet och dansade tills dom stängde. Riktigt rolig kväll iaf!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv. Kände för att gå ut och gå igen, men lite drygt när de spöregnar ute. Har regnat exakt hela dan :( Så tråkigt. Men men, man kan ju alltid hoppas på att de blir bättre väder imorrn :)

Swingfly - Touch And Go

Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

de var riktigt skoj igår..=)

2009-06-14 @ 21:15:12
Postat av: Eve

haha ja det var riktigt kul kväll :D och ingen blev utslängd^^ trots att vakterna förföljde oss xD

2009-06-15 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0