Party :D

Snart dags för party :D Sara och Eve kommer om typ en halvtimme, och jag sitter i BH och shorts. Undrar om man nånsin kommer börja göra sig iordning i tid? :S Jag som skulle hinna me såå mkt innan klockan sju. Sova. Framför allt sova. Men nån sömn blev de ju inte. Åkte ner till Film & Fabel och köpte godis istället :S Men men xD Jobbet gick sjukt bra idag iaf, förutom att de regnade när jag skulle cykla till jobbet imorse. Såg ut som en dränkt katt när jag kom fram. Fick börja me en 79 minutare, asdrygt. Sen fick jag en kort order, och sen en jädra 88 minutare, som va typ exakt likadan som 79 minutaren men bara lite fler kollin. Fantastiskt kul. Not. Va lite seg i början, men kändes som om jag kom igång lite efter lunch. Malin tyckte att jag hade ett jäkla tempo iaf xD Körde ordrarna efter lunch 20-25 min under anslagen tid. Expederar jag inte i genomsnitt 220 kollin/ tim nu så blir jag knäpp. Och irriterad. Men mest knäpp.

Men men, kanske dags att börja sätta på sig nå vettigare kläder nu xD Fast de skulle va grymt nice att få festa i shorts och BH. Strandparty, woho!

Kommentarer
Postat av: Eve

men ja, kör på det nästa gång^^ kan bli en intressant kväll,inte för att våra behöver bli så mkt mer intressanta för dig men men xD

2009-06-15 @ 10:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0