P&L armband

Yes, idag va jag och Sara och hämtade ut våra armband till P&L :D Hämtade först ut mitt vid Ringen, sen gick vi till campingen för att hämta ut Saras, eftersom hon hade camping. Köpte en glass på vägen för att de va så varmt ute :) Sen gick vi tillbaka till Ringen, där Sara köpte ett spelschema och nån liten infobok, och sen köpte vi även en munk vid munkbilen xD Såg en bil me thaimat vid macken också, måste definitivt utnyttjas. Om man orkar ta sig dit xD Sen gick jag till mamma och hjälpte henne att ta hem matkassarna eftersom jag åkte buss och hon cyklade. Sen har jag inte gjort särskilt mkr mer. Ville gå på dalkurd-falun men pappa klippte gräset så han skulle inte gå ändå, så de blev inget :/ Tråkigt, hade velat se den matchen. Men men :P Nu ska jag väl kolla på en repris av Criminal Minds, finns inte så mkt annat att kolla på. Imorrn blir de jobb, sen ska jag och Sara och kanske twinsen till Rockhouse på deras hip hop kväll :) Yes, P&L börjar imorrn! Fast de blir en lugn kväll me tidig hemgång för mig, tar nog 23 bussen hem eftersom jag ska upp och jobba sen. Får ta igen de på torsdag, fredag och lördag xD På onsdag funderar jag att gå på bio, Transformers 2 ska börja gå och jag vill verkligen se den! Twinsen kan inte, så jag ska nog släpa me mig lillebror :P

Ser inte fram emot jobbet imorrn. Hoppas verkligen att de är nå kul folk som jobbar. Gud, va jag saknar vissa personer. Jobbet blir så mkt roligare om de är kul folk i gångarna!

Nej, nu ska jag äta nånting och hitta nånting roligare att kolla på kanske. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0