Sjukskriven

Skulle ha jobbat 6-15 idag, men va tvungen att sjukskriva mig runt halv tio. Hade så sjukt ont i halsen, gjorde ont att andas, och hade nästan ont i bröstet också. Energin stog på -100 och orkade inte lyfta nånting i stort sett. Försökte kämpa på, tänkte plåga mig igenom dan och sjukskriva mig imorrn, men kände ganska snabbt att de inte skulle funka. Tänkte att de kanske skulle bli bättre efter frukost, men icke sa nicke. Körde en order efter frukost och försökte hela tiden hålla samma tempo som jag brukar hålla, men de funkade i ca 2 min sen va jag en sengångare. När jag insåg att mitt ackord kommer att bli förstört så gick jag och sjukskrev mig. Fast jag fick dåligt samvete när jag såg att vi låg -100h. Va nära på att starta ordern jag hade, men började nästan gråta av bara tanken på en 68min och ändrade mig :P Tur de, hade inte orkat igenom hela dan. Verkligen inte. Även fast jag fick en paus mitt i allting, när brandlarmet gick. Jag fattade inte ens att de va brandlarmet först. Insåg de när jag såg nån springa förbi i gången bredvid xD Så alla fick springa ut i sina varma kläder, stackars Jonas hade 3 lager på sig. Går knappt att ha ett lager kläder på sig i den här värmen xD

Verkar iaf som om många är förkylda nu. P&L förkylning som går?

Men iaf, nu blir de te och sova iaf. Har redan sovit typ ända sen jag kom hem runt tio, men är fortfarande trött. Får se om jag orkar gå till jobbet imorrn. Känner att jag borde, men samtidigt inte.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Eve

uach va drygt när det är varmt väder ute:p hoppas du mår bättre snart och kryar på dig! <3 ;D

2009-07-01 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0