Skitdag

Vill bara börja me att säga att den här dagen sög. Har verkligen inte varit min dag idag. Allting va bara sjukt drygt. Jag tog en promenad innan jobbet, de började hagla. Yoghurt på hela jobbbyxorna,  tvungen att ringa och fråga om man fick använda vanliga mjukisbyxor. Slutade me att jag fick ett par vinterbyxor istället. Cyklade ner till jobbet, blåste nästan av vägen. Såg att *censur* inte jobbade, kände för att gå hem. Problem me att gå ut dagslassen i tid, så lastbilarna stog och väntade på en när man kom. Chaufförerna va jätteglada. NOT. Ville verkligen bara hem. Jättemkt folk, kom knappt fram nånstans. Mjölksyra i armarna så fort jag lyfte 10kg och uppåt. Smärta i armbågarna. Ont i ryggen. Astrött. Började nästan gråta när spännbanden jävlades. Såg ut som en katastrof på lunchen. Cykla hem i motvind.

Ja, de va min dag. Hur såg eran dag ut?

Nu är jag iaf ledig resten av veckan. Imorrn blir de bara en slappdag, får se om jag kanske tar mig ner till friskis på aerobic 2 passet. Dans <3 Fredag blir de fest och på lördag kanske de blir skank day out i Falun.

Men nu blir de film och sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha, min dag var inte heller så bra! Fick böter på 540 kronor vilket inte är bra innan man åker till Grekland! Fucking jävla skitdagar!

2009-06-04 @ 15:08:23
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Eve

haha ajdå ;D jag hade typ nästan en turdag ist xD hann med det jag skulle,lyckades våga lite saker, undgick haglet, fast inte den jäkla vinden, utan cyklade i jäkla motvind som svängde cykeln mot bilarna xP men så slapp jag iaf regnet och träningsvärken med ca 6 kg packnig i ica-kasse,när vi träffade på en bilskjus xD en rätt stressig dag,men bra ändå ;D vi syns på fredag! =)

2009-06-04 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0