Sleepless in Seattle

Inte riktigt i Seattle då, men sömnlös, definitivt. Sov inte en minut inatt. Okej så jag kanske gick och la mig runt en ett nånting, men då borde jag ju ha somnat på en gång. Men nej då. Hade ont överallt och alldeles för mkt snurrade runt i huvudet, så jag kunde inte somna alls. Stängde av klockan 04:29, en minut innnan den skulle ringa. Mådde illa och hade ont i huvudet för att jag va så trött, men ändå hade jag inte kunnat somna. Irriterande? Funderade först på att ringa till jobbet och sjukanmäla mig, men kände mig ganska pigg ändå så jag gick dit. Fick till och me en kommentar om att jag va morgonpigg ^^ Haha, hell no. Men bra att jag såg ut att va de iaf :P Så fram till frukost gick bra, mellan frukost och lunch gick de mindre bra, och efter lunch gick de asbra. Jobbade till och me övertid en timme. Okej, så de hade ingenting me att göra att jag kände att jag va skyldig att hjälpa till när dom behövde folk. Fanns en annan orsak xD Men men, sen fick jag cykla hem i regnet iaf. Satte på datorn när jag kom hem och sen va de bara att vänta tills auktionen slutade ^^ Jag insåg ju att jag kan gå även torsdagen på P&L eftersom jag slutar klockan 16. Ville ha ett festivalpass istället, och jag visste att Amanda ville sälja sitt, så jag frågade henne och hon hade lagt ut de på tradera. Så jag bjöd på de där och vann de iaf ^^ Nu måste jag bara bli av me min fredag-lördag biljett. Men de ska nog gå. Måste väl finnas nån person som vill ha en.

Anyway, nu blir de lite tacos och tv. Sen får vi se hur länge jag håller mig vaken :P
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0