Transformers 2



Va på Transformers 2 idag me Danne. Sjukt bra film! Ska lätt se den igen me twinsen. Så bra <3 Shia är så sjukt duktig. Definitivt min favoritskådespelare, me Rob Pattinson och Kristen Stewart såklart :D Men jag fick stressa nå förjävligt innan bion, eftersom jag slutade klockan fyra och filmen började klockan sex. Va hemma typ halv fem, sen va de bara att springa in i duschen, äta och kasta sig på cykeln ner till stan. Hade hoppats att få komp idag, och de såg ju bra ut till en början. Men sen låg vi inte tillräckligt många tim plus, och dessutom hade jag städ me Helene. Ganska kul, faktiskt :) Trodde att de skulle bli långtråkigt att städa i 2 tim, men jag och Helene pratade på så tiden gick ganska snabbt. Lite skönt att vila också och slappa lite, medans alla som gick på ackord stressade förbi. De roliga va ju att ingen av oss hade städat förut, så vi visste inte riktigt hur de gick till :P Men de va inte så svårt. Bara att hämta en liten truck, kvast och spade, sen dra ut pallarna en och en, sopa, och ställa tillbaka dom. Lite tungt när de var full pallar bara :P Men vi hann iaf FK 78-123 :)

Igår va ju jag och Sara ner på stan och P&L en stund. Vi gick runt lite på festivalområdet, satt lite på Rockhouse, och vandrade runt ännu mer, men de dött i stort sett överallt xD Alla satt ju inne och kollade på U21-matchen. Men vi träffade på Natalie, Liza och Becka iaf :D Typ dom enda personerna man kände igen, förutom Niklas från jobbet. Lite folk började väl dyka upp runt elva, men då va de dags för mig och Liza att åka hem eftersom vi båda skulle upp och jobba klockan sju.

Imorrn är den sista jobbdagen, sen blir de P&L resten av dagen och även fredag och lördag :D Finally. Party!

Nej, nu ska jag nog sätta mig och kolla på första Transformers :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0