Peace & Love

Ja, idag på jobbet blev man inkallad till min chefs chef, lagerchefen. Han kom och sa att han ville träffa mig när jag va klar me ordern. Jag måste ha sett väldigt orolig ut, för han sa snabb att de inte va nånting att va nervös över. Och de va de inte heller xD De första han sa när jag satte mig va att han ville ge mig beröm. Jag blev så förvånad så jag sa bara "jag?" Han skrattade och sa ja, och att han hade kollat på mina prestationer och så och att de såg asbra ut, att jag va en av de sommarvikarier som hade presterat högst. Så jag blev jätteglad (och förvånad) när jag hörde de. Har kämpat sen typ v.14 me att höja mitt ackord så att min chef blev nöjd. Att min chefs chef är nöjd lär väl fan duga. Hoppas jag. Tror inte att jag kan köra nå snabbare riktigt. Fast de återstår och se. Om ca 3 veckor. Han sa också att jag lyfte ca 20 ton förra veckan, och då jobbade jag bara 3 dagar. Inte konstigt att man har ont i ryggen vissa dagar :S
 Men dryga ordrar idag iaf. 76 min, 61 min, 76 min, 73 min. I den ordningen. Plus några andra ordrar innan och efter. Tror jag åkte på alla långa idag. Fast de fördrev tiden nå enormt (Y)

Nu tänkte jag uppdatera lite om P&L. Varning: De kommer säkert att bli långt! Och minnet är inte de bästa, kommer garanterat att blanda ihop dagarna.

Torsdag

VI körde igång typ klockan sju lr nåt. Åt mat på lilla thaivagnen vid OKQ8, riktigt god mat och definitivt värt 59kr! Hur mkt mat som helst. Nudlarna va helt underbara. Vi satt lite där och förfesta och vid Haga innan, innan vi gick in på området. Såg bl.a. Lykke Li och Kleerup. Jag gillar inte direkt nån av dom, så jag vandrade runt själv mest hela kvällen. Såg en reggaeartist som hette Jahcoustix och sen Keane också! Men först bandet jag såg va Goodlooking Trash. På vägen dit träffade jag på...en gammal vän kan vi kalla honom. Men jag hade kul iaf ^^

Fredag
Aningen bakis från torsdagen, men de försvann när jag hade ätit lite. Vi träffades hemma hos Natalie och sen drog vi till American Take Away. Att äta en hel pizza själv och sen börja hetsdricka va inte nå bra. Min mage blåste upp och jag såg ut att va i 4:e månaden. Sen drog vi till Kupolen och hämtade vatten, och sen delade vi på oss för att vi alla ville lite olika saker xD Lite senare höll min kväll på att bli förstörd, så jag funderade på att dra hem, men som tur va va Becka, Liza och Natalie snälla och följde me mig till reggaekvällen på Rockhouse :D <3 De räddade definitivt min dag. Vi satt där till runt elva, köpte en varsin cider och så. Jag såg lite människor jag kände igen också :) Efter de gick vi runt lite och åt. Natalie och Becka köpte thai och jag och Liza hittade mackor vid munkbageriet :D Sen va de dags att dra till Mando Diao. Jag orkade itne stå där, så jag vandrade runt lite, igen själv. Hamnade borta vid Shangri La, där Atmosphere, ett hip hop band från USA, spelade. Sjukt bra konsert faktiskt, riktigt bra drag där. Definitivt de bästa jag såg under P&L. Sen tog jag nattbussen hem me alla fulla och glada människor. Självklart åkte bussen runt halva Borlänge också. Riktigt drygt.

Lördag
På lördagen orkade jag inte ens bry mig om att ställa klockan. Vaknade runt ett, och hade ingen lust att åka ner P&L eftersom jag fortfarande va aningen irriterad :P Men jag bestämde mig för att hänga på ändå, hade mindre lust att sitta hemma. Men först hängde jag me pappa och Danne på fotbollsmatch på Domnarsvallen. Va ju gratis så då kan man ju lika gärna gå :) Efter matchen vandrade jag till American Take Away där tjejerna satt och åt pizza och drack. Satt där en stund, sen drog alla och jag och Becka stannade kvar och väntade på Bettan. När vi sen gick runt lite i området i väntan på henne, stannar två killar i en bil. Självklart va de två killar från jobbet. Dom undrar om vi vill ha skjuts, jag säger nej tack de är bra och vi halvspringer därifrån xD Vi hittade Bettan hemma hos henne, och sen gick jag och Becka till S2. Va gratis inträde där, men of course hade dom då höjt priset på alkoholen. En cider som vanligen kostar 69kr kostade 80 kr. Vi köpte en grymt god drink som hette Smurf, som bartender uppenbarligen precis nyss hade börjat mixa. Den kostade 120 kr, men damn den va värt de. Den tog extremt bra. Jag, Liza, Becka och Natta bröt ihop av skratt inne på toan. De började me att Becka hade sönder toalettringen och sen kunde vi inte sluta skratta. Liza lyckades sätta sig i papperskorgen också xD Efter vi väl hade samlat oss och tagit oss ut från toan, gick jag och Becka och köpte langos och sen joinade vi Natta vid nån konsert. Minnet är lite sådär efter de, men senare på kvällen gick jag iaf runt me Natalie :) Vi kollade lite på Håkan, va i partytältet, och hamnade till slut på Prop Dylan. Han va faktiskt ganska bra. Va skapligt mkt drag där också. Detta va definitivt den roligaste kvällen!

Sammanlagt kan man säga att P&L va sjukt kul! Visst så såg jag aldrig den enda personen jag verkligen ville träffa, och träffade på dom personerna jag ville inte se, men de va grymt kul ändå! Fast man va skapligt sliten igår. Sov i stort sett hela dan, och höll på att somna på trucken idag. Däckade när jag kom hem.

Nej, nu undrar jag om de fortfarande är nån som läser? Isf, bra gjort! Jag hade inte orkat ska jag säga er xD

Just ja! Bilder från P&L finns på min facebook. Dom kommer upp på bdb nån gång i framtiden.





Puss!

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha fint foto där P3;) Vilka e snyggingarna på bilden:o? Jaa, men lördagen var skitrolig:D Fast jag har svårt att välja nån dag;p Alla var roliga på olika vis:) Puss

2009-06-30 @ 00:51:17
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Eve

haha så mkt var det inte att läsa xD bara en aning ;) riktigt skoj att du hade kul iaf :) jag fick vara med på ett litet hörn iaf xD och bara det var super! =D

2009-07-01 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0