Dans och jobb

Jag har varit lite dålig på att uppdatera känner jag. Har inte orkat skriva nånting. Och inte orkar jag nu heller xD Så de får bli kort.

Dansen i måndags va sjukt kul, som vanligt. Ni kommer aldrig få höra mig säga nånting annat :P Hon lärde oss fler steg till raggadansen, som jag älskar. Den är asrolig. Tyvärr får vi inte göra den på scen för då får hon sparken. Körde mest raggan hela dansen, och tränade på up-wave och down-wave (tror jag dom heter xD). Inga nya steg till Candy Shop, fast vi körde igenom den några gånger. I en sjukt låg ställning. Mina ben domnade bort efter typ 30 sek in i låten. Men de lär väl bli nya steg till den på måndag. Frågade Amanda va låten till raggan hette också, men självklart gick den inte att hitta nånstans typ. Annoying.

Tisdagen va en skapligt jobbig dag. Började klockan sju på morgonen, så jag fick gå upp klockan fem, efter att ha sovit i typ 3 tim. Sen efter jobbet fick jag springa hela jävla vägen till bussen och stressa hem, äta, byta kläder, och sen iväg till flashkicken. Mina ben va helt gele hela träningen, och självklart skulle vi köra aerial (hjulning utan händer). Jag lyckades faktiskt klara den när jag bara sprang in i den, utan butterflystegen. Landningen gjorde skapligt ont, men vafan, jag klarade de. Känns nästan som om jag sätter b-twist också, får i fötterna men sen har man ju spaghettiben så jag trillar.

Ah, de här kanske inte va så kort men :P Nu jävlar lär jag gå och lägga mig.

Just ja. Fick reda på att jag troligen har tennis-armbåge. Yay.

Förresten, Natalie, om du läser de här. Jag har blockat dig på msn pga av den där viruslänken :P Säg till när den slutar skickas xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0