Dans

Kom hem från dansen för ett tag sen. Jag fick leka pingvin idag, haha :D I början av Candy Shop, när alla stog me ryggen åt mig :P Sen fick jag dansa längst fram i mitten. Jag har scenskräck och gillar inte när alla kollar på bara mig, men de gick faktiskt bra :P De va ganska kul. Körde asroliga steg på diagonalen också.

Ingen dans nästa måndag. Den blev flyttad till måndagen på påsklovet, när de egentligen inte är nån dans alls. Jag ska ju jobba då, men jag ska ringa och fråga om jag kan få byta till dag lr ta de nån annan dag. Jag tänker fan inte missa dansen. De är de enda jag lever för just nu.

Funderar på att sätta mig och kolla på Twilight. Blir väl typ 8:e gången jag ser den, men jag har inget bättre att kolla på. Dessutom är den så pass bra så man kan se den om och om igen utan att tröttna. En månad kvar tills den släpps i Sverige ^^

Aidonia - 100 Stab
Ashärlig låt, älskar koreografin.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag tänker nog köpa den över amazon för det finns ännu mer extramatrial ifrån dem ifrån USA ;D hehehe Har du hört new moon premiären är i november, typ som twilight premiären var =D

2009-03-31 @ 12:00:41
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Liza

Wie den filmen är så bra =)

2009-04-01 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0