Ett ord: pain

De är verkligen rätt ord. Smärta. De enda jag känner just nu typ. Jag har sjukt ont, överallt. Benen funkar typ inte, har antingen en inflammation lr överansträngning i både höger handled och armbåge. Börjar känna av axeln nu också. Jag känner knappt för att hänga på till Sthlm längre, vill bara ha EN dag att vila. Har inte vilat en dag på nästan två veckor. Sista jobbdagen imorrn för den här veckan, tack gode gud. Sen jag ska jobba fyra dagar nästa vecka, börjar nästan gråta bara jag tänker på de. De kommer fan inte att gå. Min arm kommer inte att klara av de :S

Aja, iaf, slutklagat för idag :P Ska nämna nånting om svenska skidspelen, eftersom Elisa undrade ;) Sifu vill ha me mig på uppvisningen, men eftersom jag jobbar och kommer att missa träningar och så, så ska jag nog kanske inte va me. Så jag vet inte riktigt än :P Frågan är om jag orkar va me. Men men, vi får la se.

Nu ska jag rota reda på mammas alvedon, får se om de hjälper (fat chance). Men skadar inte att ta de iaf.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Usch vad jobbigt att du har så ont =/ Synd du inte kan vila i helgen heller =/ Men du får nog iaf kul får vi hoppas =) Men jag hoppas du mår bättre snart ! =) <3 Okej ja det vore ju kul att se dig uppträda så ooom det ksulle bli av kan du ju berätta det ;D hehe så kanske jag pallrar mig dit ;9 har ändå funderat på att gå om inte vädret är för dåligt ;) hahah

Nej krya på dig nu p3 ! =) <3

2009-03-12 @ 14:33:55
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0