I'm already home

Jag vet att jag sa att ajg skulle komma hem på söndag, imorrn alltså, men jag är hemma redan idag. Är så sjukt trött och sliten och har ont typ överallt fortfarande, så jag kände att jag inte skulle orka me en till partykväll och att jag behöver bara en dag att vila. Så imorrn får de bli vilodag. Men jag hade sjukt kul i Sthlm, fredagskvällen och hela dagen va underbar! Blev ganska vilt, tror de blev lite för mkt för mig och twinsen men vafan. Jag hade askul iaf. Åt tacos hos tvillingarna innan vi åkte till Natalies kompis i Tumba på förfest. Sen drog jag, Becka och Liza till Viper Room. 20kr i inträde tack vare deras kort, och 25kr för cider bara :) Musiken va asbra, bara typ R'n'B och dancehall på undervåningen. Så ska de va. Mkt bättre musik än på S2. Dansade me några killar också, nå mer skriver jag inte om de xD Jag och Liza fick en kompling av en kille på dansgolvet också :P Sen när vi skulle dra och satte på oss jackorna, kom en kille fram till mig och sa typ "ursäkta men jag måste bara få säga att du har en jäkla snygg tröja!" Jag blev skapligt förvånad, men lyckades få fram ett tack så mycket xD Vi va hemma runt 4, satt och pratade me Patrik och Linus till typ klockan sex, sen kom jag och Liza inte i säng förrän typ klockan åtta på morgonen. Sen vaknade vi runt halv ett, vi stressade och sprang som vanligt till t-banan som gick tio i tre och min buss hem gick halv fyra. När jag kom till Borlänge hämtade farmor och farfar upp mig, jag köpte godis och sen åkte jag hem och kollade på Melodifestivalen. Gillade inte låten som vann, den va okej, men inte min musikstil direkt. Men hellre den än Snälla Snälla. Jag förstår inte va folk ser i den låten :S Men aja.

Jag har säkert glömt skriva om nånting som hände, men aja. Tack tjejer för en underbar helg iaf! Jag hade askul! Hoppas ni får kul ikväll (lördag), dra inte på alltför mycket ;)

Nä nu fan ska jag kolla lite på Grey's Anatomy och Criminal Minds. Känns som om de kommer att bli svårt att hålla sig vaken, men ändå.

Busy Signal - Step out <3 I love that song.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0