Japp, P har skaffat blogg.

Ja, nu har jag också skaffat blogg, precis som många av mina kompisar har gjort xD Min bdb började bli som en blogg så jag tänkte why not. Då har jag nånstans jag kan prata på som bara fan iaf xD Får se hur ofta jag skriver här. Har egentligen inte så mkt att skriva, men men :P Kan ju va kul att testa på iaf.

Dans idag iaf :D Så sjuuuukt kul, jag älskar dansen. Vi körde ganska många steg idag kändes de som. Vi dansade house igen :D De är jättekul, men så in i norden jobbigt. Men de tänker man aldrig på när man väl dansar. De går iaf assnabbt, man får verkligen inte tänka när man gör stegen. Då tappar man bort sig. De är typ bara att göra dom. Stegen är inte särskilt svåra så. Vi körde till socamusik, som går typ ännu snabbare än housemusik. Känns de som iaf :P Sen gjorde vi nån ny liten koreografi, som va lite halvsnuskig. Låten va ännu mer snuskig xD Inte för att jag hörde så mkt av den, koncentrerade mig mer på stegen, men ändå. Koreografin va rolig iaf, jag gillade den. Ska fixa låten så kan jag lära dig, Natalie ;)  Efter de la vi på några fler steg till Candy Shop. Och jag blev räddaren i nöden xD Candy Shop funkade inte att spela upp på Amandas mobil, men jag har ju den på min mobil så jag skickade över den till hennes. Då funkade de, så vi kunde köra Candy Shop.

När jag kom hem skulle jag fixa MSN på min mobil. Trycker på Windows Live Messenger och sen bekräfta prenumeration. Fick ett sms strax efter de, och va står de? Jo, "tack för att du valde Skype." Skype?! Jag valde fan inte alls de. Korkade jävla 3. Deras hemsida är ju helt åt skogen. Och så går de inte ens att avbryta prenumerationen. Man måste ringa kundservice. Kiss my ass. Om dom tror att jag tänker betala för de, så är dom goa i huvudet. Jag tänker inte betala ett enda öre för Skype. Totalt värdelöst ju.

Tack Elisa för namnförslaget till min blogg förresten. Jag tänkte ta patriciaS, men de va redan upptaget (va är oddsen för att nån annan heter patriciaS :S?) Så de fick bli patriciasb istället. Idén kom från Elisa, tack :)

Nä nu ska jag fortsätta klaga över 3 grejen me Natalie, och dansa lite så att jag kommer ihåg stegen till imorrn xD Annars kommer jag garanterat att glömma bort dom. Minnet är bra, men kort.

See ya out there.

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha OH yes;D I will learn to dance dirty Oh yeah oh yeah! nanana^^ hehe Ja jävla puckade pundhuvuden!Vi ska cutta 3 xD haha P3 the savier of the world:) <33

2009-03-10 @ 00:35:37
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Elisa

Hahaha jadu krångel med tre har alla ;) haha nej då jag tycker det är ganska bra faktiskt, men dålig täckning :P Det gillar vi inte ;P haha Varsågod för förslagen, ja jag såg också senare att det fanns en som hette så men kul att du kom på en idé ifrån min idé iaf hehe ;D Glad att du har skaffat en blogg så att man kan få höra lite ifrån dina träningar och ditt jobb ;D hehe Hur var det skulle du på svenska skidspelen ? =) Berätta ! =D hehe

2009-03-11 @ 19:43:52
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0