Jobb och party

Fick sluta tidigare på jobbet idag. De tog slut på ordrar så dom som ville fick gå hem :P Nån gick över och körde på en annan avdelning, men jag vet ju inte hur de funkar på kol lr grönan, och dessutom va de bara en timme kvar tills jag slutade, så jag tänkte att då kunde jag lika gärna gå hem. Hade sjukt ont i armbågen också eftersom jag inte hade de där skyddet på, får ju bara ha på de 3-4 tim i sträck. Jag gillade min sista order, typ bara en massa proviva och bravo. Hur lättpackat som helst. Behövde inte ens tänka och klarade de under anslagen tid. Under en annan order spenderade jag mer tid på balkarna än på golvet. ALLTID när jag ska ha nånting på andra hyllan så står de längst bak på pallen så att man inte når. Värsta klätter-träningen.
Men tur iaf att jag fick sluta tidigare, va så sjukt trött så gudarna vet hur många gånger under dagen jag glömde hissa upp burarna och höll på att köra iväg utan dom. Ser ju lagomt kul ut.

Party imorrn igen :) Eve fyller 20 så vi ska fira henne. Några av tjejerna gick ut idag redan, men jag jobbade ju så jag kunde inte hänga på. Men som tur va är mina vänner underbara så dom hänger på mig imorrn, några av dom festar två dagar i rad (L). Blir nog att åka ner på kupolen imorrn också för att kolla på Måns Zelmerlöw :)

Jaha, nu dog tv:n också. Tur att jag skulle kolla på film ändå xD

Busy Signal - Step Out
Busy Signal - Tic Toc
Alborosie - Gal Dem
Tre sjukt bra låtar <3

Kommentarer
Postat av: Elisa

Bra att du trivs med jobbet =)och skönt att du fick åka tidigare=) tråkigt det där med armbågen :/

2009-03-21 @ 14:38:48
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Eve

det är klart att alla på nåt sätt ska kunna va me å ha kul ;D får se om alla lyckas va med till påsk då:P försök att inte ta nåra jobbtider lördagen xD

2009-03-23 @ 13:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0