Klubbträff

Va på klubbträff me flashkicken idag, fast jag hade tänkt skippa den. Hade så tråkigt så jag bestämde mig för att åka in ändå, för att kolla va de va. De är ju en sån där klubbträff var tredje vecka så. Men de va typ gemensam uppvärmning, sen fri träning ett tag. Jag va typ hur trött som helst, och ville spara all energi jag hade till dansen imorrn, så jag stog typ och dansade bara. Försökte hjula lite, men kände av armbågen så jag tänkte att de är nog bäst att jag vilar min arm så mkt som möjligt :P Därför dansade jag bara, jag menar, de är ju träning också. Kondition, koordination och styrka i benen. Dessutom har jag inte så mkt plats hemma för att dansa, så jag tänkte att när jag väl hade plats så kunde jag lika gärna dansa :D Dansade i typ en halvtimme, sen hjälpte jag Sifu me fikat. Fikade lite snabbt, sen såg jag att klockan va åtta och min buss gick tio över åtta från lasarettet. Så då jävlar blev de att springa från lugnet till lasarettet. Jag måste säga att jag har fan bättre kondition än va jag trodde att jag hade. Orkade springa hela vägen. Ganska riskabelt dock, de va ren is på gatan. Väntade bara på att jag skulle flyga omkull. Men jag klarade mig.

Dans imorrn :D Yay. Veckans höjdpunkt, typ. I love it <3  Blir nog Kupolen me Sara imorrn också :)

Nä nu blir de nog att kolla på Criminal Minds ett tag, får se om jag kan lugna ner mig lite xD Lyssnade på soca musik när jag kom hem och blev helt speedad. Har ingen lust att lägga mig alls, jag vill dansa :D Men efter 2-3 avsnitt av Criminal Minds så kanske jag kan somna :P
Puss

Kommentarer
Postat av: Elisa

kul med dans ;D och ja det är träning det med ;) hehe dessutom borde du ju vila lite =) så det var ju bra du tog det lugnt :)

2009-03-16 @ 16:56:37
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0