Lön idag

Fick min lön idag, sjukt härligt. Fick mer än va jag trodde att jag skulle få, vilket va ännu mer härligt :D Så jag va ner på Kupolen och köpte ett par nya skor, högtalare till mobilen som jag kan ha på jobbet, och en ny träningstop :) Jobbet gick jäkligt bra idag också. Som jag skrev på min bdb, har de också blivit mer intressant, men de tänker jag fortfarande inte kommentera nånting om så ingen idé att fråga. En kille som går introduktion nu tyckte att jag va snabb. De va kul att höra, me tanke på att jag känner mig som en snigel. Känns som om jag är hur seg som helst :P Jag vill dansa :( Dansen i måndags va grym, körde många nya steg till Candy Shop så nu är vi nästan klara me den :P Filmade åt Amanda efteråt, hon körde nån koreografi som va assnygg. Fick reda på av Jessica på tisdagen att de är den koreografin hennes grupp ska köra på uppvisningen. Jag vill också lära mig den. Fast iofs vill jag lära mig allt men, that's beside the point nu xD Sista dagen på jobbet imorgon för den här veckan, sen ska jag inte jobba på typ en vecka. Fyfan va deprimerad jag blir. Tror jag ska ringa och fråga om dom möjligen behöver mig nå mer nästa vecka :P Skulle ha skrivit dit fler tider fan. Busy Signal - Pon Di Edge Beenie Man - Gal A Call Dom två låtarna går inte att få ur huvudet. Tur att dom är bra :P Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0