Party

Party igår me tjejerna :D Eve fyller ju 20 år så vi skulle fira henne :) Hon kunde tyvärr inte följa me ut för att hon skulle upp och jobba dan efter, men hon va me förfesten iaf :D Så de blev jag, Becka, Liza, Elisa och Sara som drog till S2. Vi hade sjukt kul, jag och Sara dansade som fan :P De kändes i våra knän idag xD Träffade två killar från jobbet också. Kom inte på först varför jag kände igen dom, trodde att en av dom va ett gammalt ragg. Sen höll han upp dörren åt mig när jag skulle ut och ta luft, och då säger han: du jobbar på ica lagret va? Jag tänkte "fan de va därför jag kände igen honom". De roliga va ju att när jag först såg honom på jobbet så trodde jag också att han va ett gammalt ragg, samma kille som jag trodde han va igår. Men jag och Elisa stog iaf och pratade me dom två ett tag, dom va uppenbarligen bröder. Kramade typ en av dom hej då också när vi gick förbi varandra innan s2 stängde. Kommer bli intressant på jobbet under veckan. Dom jobbar ju på samma avdelning som mig, så jag kommer ju definitivt springa in i dom både en och två gånger under dagarna xD Är faktiskt inte särskilt bakis idag. Brukar inte bli så bakis, som tur är. Jag är bara sjukt seg och trött. Ska in på träningen idag ändå :D Måste träna. Jag har för mkt energi känner jag. Inte i huvudet, men i kroppen. Men ska nog ta den tidiga bussen hem. Måste gå typ en timme tidigare från träningen, men de är ju fri träning så...Jag orkar inte komma hem så sent och så är de dans imorrn. Kommer va som en zombie då. Nä nu ska jag dra och möta mamma på jobbet. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad kul det var och bara skaka loss lite=) hehe de måste vi göra fler gånger.. Så kul att bara dansa jag blir så glad av det=)

2009-03-23 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0