Sista dagen

Sista dan på jobbet idag för den här veckan. Sjukt skönt. Jag gillar mitt jobb, de är ganska okej, men som sagt så har jag sjukt ont i kroppen och är grymt trött, så de ska bli skönt att få vila lite ett par dagar. Och de är dans på måndag :D Wie :D

Ordrarna va sjukt nice idag också. Dom 2-3 första va lite dryga, jävla smör, men jag börjar lära mig att packa allt så de är inte lika drygt längre. Känns som om jag börjar bli mkt snabbare också. Klarade 2-3 ordrar på den anslagna tiden :D Jag diggade en order, på 9 min. Två burar me lite kyckling i, sen va de klart :D
Hade inte så ont i armbågen heller. Lr jo de gjorde ont som fan, när alvedonens effekt försvann. Men när den verkade, så kände jag knappt av de. Så nu blir de att ta alvedon ett tag till min arm har vant sig vid ansträngningen. Mammas alvedon äger <3

Nä nu fan borde jag gå och packa. Klockan är 00:40, bussen till Stockholm går om 11 tim och 50 min, och jag har bara lagt i luftmadrassen och pumpen i väskan. Jag skulle packa innan jobbet, men de hann jag inte. Jag hjälpte mamma att baka muffins istället :D Och så fastnade jag lite vid Dannes dator. Så jag borde packa nu, innan min hjärna lägger av totalt för idag. Jag lär väl säkert glömma hälften hemma, fast jag har skrivit upp på en lapp va jag ska ha me mig.
Är hemma från Stockholm söndag kväll, uppdatering då! Om de ens är nån som läser xD

Iaf, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elisa

JAg läser =D och jag ser fram emot söndag helg när jag får läsa om allt som hänt ;D

2009-03-14 @ 13:59:24
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Eve

och jag läser, är bara himla seg på att kommentera xD

2009-03-23 @ 13:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0