Team Edward

Har beställt en t-shirt från Twilight nu. Äntligen :P Har tänkt beställa en i månader, men inte haft nå pengar. Så jag sa att jag skulle beställa en när jag fick lön, och de fick jag ju förra veckan så :) Va lite svårt att bestämma sig från vilken tshirt, och från vilken hemsida, men de blev en Team Edward t-shirt från CDON iaf :) Va kort leveranstid på den, så den borde komma typ i övermorgon lr nåt. Ska ha den på premiären av New Moon, och leta upp några Team Jacob människor att tjafsa me haha xD Såg en tjej me Team Jacob tröja på Kupolen häromdagen. Morr. Ska snart iväg på dans. Wie :D Kollade på Du är va du äter me idag (den engelska versionen me Gillian McKeith, inte den värdelösa svenska versionen), och hon sa att på en hip hop lektion på en timme kan man bränna typ 630 kalorier. De ni ^^ Jag tror henne. Streetdance/hip hop är sjukt drygt (om man gör rätt och inte fuskar :P). Flashkick träningen igår va iaf en slapp träning för mig xD Orkade ingenting, va för trött. Körde några aerial och handvolter, och några b-twists. Känns som om jag håller på att sätta den, de känns som om jag har höjd och spin iaf, men likfan kan jag inte stå på benen när jag landar. Jag är inte van vid att landa på fötterna haha xD Nä, nu lär P dra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0