Dryg jobbdag

Jag gillar inte smör. Jag hatar verkligen smörgången på jobbet. Fyfan va jobbig den är. Inte jobbig för att den är svårpackad, utan för att de blir skapligt tungt efter ett tag. Hamnade i den jävla gången 4 av 5 gånger idag. Som tur va va en av ordrarna värsta miniordern på 6 min, me tre smörpaket i en bur. Annars hade jag typ bara 4 burar, 590 liter i varje (en bur tar 600 liter, så dom va praktiskt taget fulla) me typ bara en massa smör, yoghurt och juice. Jag hatar fan mejerigången mer än smörgången. Den är både tung och svårpackad. Men börjar lära mig hur allting ska packas nu iaf :D Hade sjukt ont i armbågen och handleden efter ordern me bara smör, men som tur va va alla ordrar slut så alla fick gå hem. Asnice :D Slutade 40 min tidigare. Och man fick ta me sig tvättmedel hem. De ni xD

Två jobbdagar till, sen är de Stockholm :D Ska bli så skönt att komma bort lite, bara släppa allt i närheten av ansvar och bara umgås me tjejerna. Party :D Men de blir ingen flashkickträning den här veckan. Kanske lika bra de, mina ben är helt döda eftersom jag inte vilade en enda dag förra veckan, och hoppade dessutom trampett i söndags. Kan koncentrera mig på dansen den här veckan bara :D Ska träna på Candy Shop, raggadansen och den snuskiga dansen. Och house!

De fixade sig me 3Skype iaf :P Ringde imorse och han tog bort de. Tack gode gud, inte fan tänker jag betala 50kr/mån för ingenting.

Nä nu fan är de dags att sova. Somnar snart på datorn tror jag. Men vi la ses och hörs i förbifarten! xD
Puss

Kommentarer
Postat av: Elisa

Hahah det där lät jobbigt, tur du fick sluta tidigare :) Du är värd att få ha det lite kul nu tycker jag =) Så jag hoppas verkligen du får det superkul i sthlm =D

Tur att det där med tre ordnade sig nu iaf ;D hehe

2009-03-11 @ 19:46:38
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0