12-21

De som va tänkt att bli en slappdag blev en jobbdag. Fick ett sms alldeles innan klockan elva, sa på skämt till mamma att nu sms:ar Kåla om att de finns möjlighet att jobba om man vill. Och rätt hade jag. De stog att man skulle ringa om man kunde jobba för att dom hade behov. Så jag ringde väl, tänkte att jag kan väl va duktig och åka in och jobba då. Han ville att jag skulle börja redan klockan 12, så då jävlar blev de stressigt. Gjorde mig iordning och fixade mat på en halvtimme. Blev så stressad att jag glömde bort att fråga honom när jag hade lunch, haha xD Sen stressade jag ner på cykeln. Och inte fanns de nå truckar på färsken när jag kom heller. Hittade en truck på grönan, självklart en sån som jag aldrig kört förut, så jag hade inte en aning om koden för att starta upp den :S Men fick hjälp av en kille som startade upp den åt mig. Lunchen lyckades jag ju självklart missa me en halvtimme, glömde helt bort att jag skulle leta reda på honom och fråga när jag hade lunch. Och sen kommer Kåla och säger att han hade sagt fel till mig när han sa att jag skulle sluta klockan sju. Han hade tänkt fel lr nåt, så han undrade om de va okej att jag slutade klockan nio istället. Kände inte alls för de, hade helt ställt in mig på att sluta klockan sju. Men jag sa ja ändå, när jag ändå är där kan jag väl lika gärna köra två timmar till. Spelar roll. Kändes som om allting bara krånglade idag, och jag klämde fingrarna typ stup i kvarten. Dryg dag. Och jag har redan träningsvärk i rygg och rumpa. Hur dåligt tränad får man va egentligen? :S

Imorrn får de nog bli en träningsdag/dansdag. Jobbet kommer inte att ringa iaf, så mkt vet jag. Har kontrakt på fyra dagar i veckan och jag har tre tider senare i veckan så dom kommer inte att ringa. Hoppas de blir lika bra väder som de va idag. Inte för att jag såg så mkt av de men :P De är så skönt att va ute och gå när de är varmt och solen skiner.

Men nä, nu ska jag nog lägga mig och kolla på Harpers Island, om jag vågar. Troligen inte. Blir nog Da Vinci koden xD
 
Vi ses när vi ses!


Brandy - Finally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0