Änglar och Demoner

Va på bio me pappa och Ingela idag. Såg Änglar och Demoner me Tom Hanks. Riktigt bra film faktiskt! Kanske dags att se Da Vinci koden nu :P




Såg "Step Up 2: The Streets" också. Jag älskar den filmen. Danserna är så grymma. Man uppskattar dom mer nu när man dansar själv, man inser hur bra dom verkligen är. Rob Hoffman och Briana Evigan är asbra. Och Rob Hoffman är ju så snygg. Daaamn. Han skulle jag gärna dansa me xD Tycker den är mkt bättre än ettan. Ettan är bra, men tycker att danserna är mkt coolare och snyggare i tvåan. Bättre handling också. Saknar dansen så jag sitter bara och kollar på dansfilmer nuförtiden xD Har ju tid också, me tanke på att jag inte har nå jobbtider förrän på torsdag. Har fått mitt schema inför sommaren också. De börjar redan v.24. Jobbar typ 3 dar i veckan v.24 och v.25, ibland dag och ibland kväll. Sen från och me v.26 jobbar jag 4-6 dagar i veckan, dagtid 6-15 och 7-16. Kommer va en zombie dom första veckorna innan jag vänjer mig vid att gå upp så tidigt. Dom veckorna jag har jobbat dag tre dagar i rad brukar jag va nära kollaps den tredje dan för att jag är så trött. Så de ska bli intressant att se hur de här ska gå xD Men riktigt skönt att få jobba dag ändå, så man har resten av dagen kvar.

Men men, nu ska jag lägga mig och kolla på film. Känner att min förkylning håller på att släppa. Hoppas på de iaf, nu vill jag börja träna riktigt igen.

Vi ses när vi ses!
Puss

Kommentarer
Postat av: Elisa

Änglar och demoner är så bra :D Ja du borde faktiskt se da vinci koden med :D superbra :D hehe

2009-05-24 @ 23:56:18
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Eve

nice;D jag har oxå sett änglar och demoner nu:P den vaar bra :) och jag håller med, har inte heller sett da vinci koden (A) vi får se hur de går med de;) krya på dig!

2009-05-26 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0