Dansuppvisning

Idag hamnade jag och mamma på Stadium igen. Fan xD Köpte 3 t-shirtar för 100kr, och sen köpte jag ett linne på cubus :) Nu blir de inget handlande på ett tag. Tror jag. På kvällen gick jag på Millans dansuppvisning. Millan va jätteduktig, och de va kul att se showdans. Hade inte riktigt kläm på va de va för nåt, visste att de va lite blandade dansstilar typ, men nu vet jag ungefär va de är.

Millans första koreografi. Bilden är lite suddig, svårt att ta kort utan blixt på folk som rör sig.





Nu lär jag packa lite till imorrn, har inte börjat me de än. Som tur va behöver jag inte packa särskilt mkt.

Vi ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Eve

haha men bilden blev ju riktigt cool iaf ändå ;D ser ut som dom har vingar^^

2009-05-22 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0