Early morning wake up call

Idag blev jag väckt av min chef igen xD Han ringde runt kvart över nio och undrade om jag hade lust att komma in och jobba för att dom låg -180h. En person är värd 9h, så dom låg ganska mkt efter :P Även fast jag är förkyld och inte har särskilt mkt energi, så sa jag självklart ja. Kände mig nästan skyldig till de också när dom låg så mkt efter xD Jobbade 11-20, precis som igår. Men imorrn blir de nog inget jobb iaf. Dom låg +10h när jag gick hem, kan iofs ändras snabbt men ändå. Kan inte jobba ett helt pass imorrn heller, så de beror på om jag får komma dit och jobba bara 4 tim lr nåt. Vi får se. Skulle nog behöva vila också, så att förkylningen inte blir värre när vi ska till Sthlm torsdag-fredag.

Nu blir de nog Grey's Anatomy och NCIS innan jag somnar.

Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0