Error?

Jobbet dom här två dagarna har varit asdrygt. Igår hängde datorerna sig i typ 15-20 min. Först trodde jag att de bara va min dator som hade låst sig, men sen frågade Linda mig om min dator funkade. Jag sa nej och hon sa att hennes inte funkade heller. Lite längre ner i gången bakom mig stog Malin framför sin dator och såg lagomt frustrerad och irriterad ut, så de va inte så svårt att gissa att de inte funkade för henne heller. Vilket va lagomt kul. Kunde iaf fortsätta jobba dom första minutrarna och lägga på de som man kunde se på listan, och scanna av de sen när datorerna kom igång igen. De gjorde dom efter typ 15 min. Då låg vi -115h. Vilket inte heller va särskilt kul. Låg inte lika mkt minus idag, -60h. Men ändå minus, så de va ganska mkt folk idag. Funderade på om jag skulle köra övertid till klockan sex, hade till och me bestämt mig för att köra övertid, men sen ångrade jag mig. Av ingen speciell orsak alls :P

Imorgon är jag ledig iaf, skönt de. Mamma ska ut och festa, jag vill också ut, men börjar klockan sex på söndag morgon så de är helt uteslutet. Men ska nog hänga på mamma till förfesten iaf! Roligare de än att bara sitta hemma me tv:n och datorn som enda sällskap. De är iofs så de brukar se ut för mig men ändå xD

Köpte en t-shirt igår på H&M. Igen. Dom har nån kampanj, Fashion Against Aids. Assnygga t-shirtar. Lr jag kanske ska säga klänning, me tanke på att dom gick nästan ända ner till knäna :S Men riktigt sköna.

Nu ska jag leta reda på en låt me Beenie Man som jag hörde idag på jobbet. Riktigt nice. Älskar dancehall.

Vi ses när vi ses!
Puss

Just ja!
Som svar till Eves fråga om hon vet vem de är när jag skrev att jag har fått en ny orsak att gå till jobbet (tycker de är så löjligt att mejla svaret xD) Japp, Eve, du vet vem de är :P

Kommentarer
Postat av: Eve

haha okej;D good luck me det xD

2009-06-01 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0