Helg!

Nu är de helg för min del, och tack gode gud för de. Är så grymt trött! Min kropp gillar inte att jobba dag tre dagar i rad. Den är inte inställd efter de xD Trodde att jag skulle kollapsa dom första ordrarna fram till frukosten idag. Kändes som om jag hade feber. Men de blev bättre efter frukosten. Sockerkick av bananerna tror jag. Fast va allmänt seg idag, kände jag. Men på nåt sätt lyckades jag klara ordrarna under anslagen tid ändå.

Imorrn blir de mest bara att slappa, kanske träna lite hemma. Har träning, får se om jag åker in på den lr om jag är hemma och vilar. Lr om jag åker till Sara på filmkväll :) Blir inte så mkt sovmorgon på lördag, har rep me dansen 12.15. Ska se till att va där innan tolv, vill se Jessicas rep :P

Nej, tillbaka till Fool's Gold. Den filmen är faktiskt riktigt bra. Sjukt rolig. Älskar när hon slår honom i huvudet me käppen.

Dead By April - Losing You
Grymt bra låt!

Kommentarer
Postat av: Elisa

hihih roligt om du kommer till sara =)

2009-05-08 @ 00:01:11
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0