Hemma

Kom hem från Stockholm för typ 2 timmar sen. De va sjukt kul. När jag kom fram mötte Becka upp mig, och så gick vi och handlade mat och köpte ett par rastabyxor till min lillebror. Sen åkte vi hem till deras lägenhet, Liza kom och mötte oss vi t-banan, och så åt vi tortellini :) Sen slappade vi bara och kollade på tv tills de va dags att börja me maten och förfesten. Fast vi började i tid me maten så fick vi hetsa me drickandet ändå. Som vanligt. Körde lite kortspel för att de skulle gå snabbare. Sen bar de av till t-banan in till Club Toxic. Låg nära centralstationen, så de va inte så långt att gå :) Klubben va riktigt nice. Bra musik! Satt och pratade lite me några killar som satt vi samma bord som oss, en av dom lyckades få in dalmålet och sa borlänge på riktigt dalmål xD Så fult, haha. Efter ungefär en timme me dom drog vi ut på dansgolvet. De ska vi inte ta i detaljer. Sen va klockan tre och så bar de av till 7 Eleven för en macka innan vi åkte tillbaka till lägenheten :)

Tog en runda på stan idag innan jag åkte hem. Gick in på Bikbok och köpte en grå munktröja som de står Dancing i olika färger på. Sjukt snygg. Jag älskar Bikbok. Så störande att vi inte har de här hemma. De borde finnas i Kupolen.

Imorrn blir de lite dans för min del :P Ska försöka lite me nya koreografin från i fredags, kommer inte rätt i låten :S Jag är antingen för snabb lr för seg. Irriterande. Sen ska jag iväg och kolla på Amandas slutproduktion. Eftersom de inte är nå danslektion kan jag lika gärna åka iväg och kolla på den :) Ska bli kul att se, har aldrig sett en dansuppvisning.

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på film lr nåt. Orkar itne sitta vid datorn mer. Jag börjar bli aningen irriterad på en viss person också.

Puss

Kommentarer
Postat av: Eve

härligt att du hade de kul! :) mm jag gillar oxå bikbok, om inte i blge så kanske i falun då? xD närmare tack iaf =) jag introducerade natta å en tvilling för monki i sthlm ist, var du in där? ;D

2009-05-04 @ 12:19:44
Postat av: liza å becka

hahah :P men det va sköjj :D

2009-05-04 @ 17:55:19
Postat av: Elisa

Bikbok är bra, hittade en jättefin klänning och kjol därinne idag, men köpte det inte bestämde mig för att snåla ;) På ett sätt är det bra att bikbok inte finns i blge för då är man kaaanske nästan ensam om att ha just ddet plagget i stan iaf ;) heheh kul du hade kul :D

2009-05-08 @ 00:06:41
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0