Homemade workout

Skulle egentligen gå på step på friskis idag, men lat som man är så orkade jag inte åka ner. Så de blev lite träning hemma istället :) Dansade i runt en halvtimme, körde igenom alla koreografier jag kan, sen blandade jag de me lite styrka som vi brukade köra på danslektionerna. Ganska bra träning. Och de va allt jag orkade me.

Saknar dansen nå sjukt mkt. Ska aldrig mer klaga på att dansen bara är en gång i veckan. Bättre de än ingenting alls!

Men aja. Idag köpte jag iaf en topp på H&M. Den va röd me nå tryck på, kommer inte ihåg va de stog. Och ja, den va röd xD Sara påpekade igår att jag har börjat köpa kläder me mer tjejiga färger. De har jag nog, men jag kommer nog aldrig att bli riktigt tjejig av mig. Ni kommer aldrig att få se mig i klackar och kjol ;P Så mkt kan jag säga. Klänning...nja, de vetefan...Inte de heller tror jag. Isf i en väldigt avlägsen framtid. I am not a girlie girl xD De är bara inte jag.

Nä, nu ska jag lägga mig och kolla på film, börjar jobba klockan sju imorgon. Hur jag nu ska ta mig upp till de :S Men jag har ju, väldigt ofrivilligt, fått en ny orsak att gå till jobbet. Suck.

Vi ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Eve

haha jodå då är så girlie så;D hehe vet ja vem det är? ;D

2009-05-28 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0