Jobb

Japp, idag blev de jobb. Blev väckt halv nio av att Kåla smsade om att de fanns möjlighet att jobba. Först kände jag inte alls för att jobba och tänkte strunta i de, men efter att ha tänkt på de i 10 min så bestämde jag mig för att jobba ändå. Man vet ju aldrig om dom kanske ringer senare i veckan när jag ska till Sthlm. Dessutom känner jag att jag vill jobba när dom behöver en, så att dom ringer en även senare när dom behöver folk. Så jag ringde Kåla och sa att jag kunde komma in, han lät jättestressad och jag lät nyvaken. Jobbade 11-20, ganska härlig arbetstid. Sovmorgon, och ändå kommer man inte hem alltför sent. Va faktiskt ganska skönt att jobba, har typ bara suttit hemma i en vecka nu känns de som. Jobbet fördriver tid nå enormt. Allt gick bra, förutom att trucken la av efter en order. Styrningen sa godnatt, gick bara att köra framåt och bakåt. De kommer man inte så långt på xD Så jag fick gå och hämta en av gruppcheferna, som sa att jag kunde gå och hämta en ny truck medans hon skulle försöka få den andra till verkstan. Jag vet inte om hon lyckades, lär nog ha tagit lite tid isf :P Styrningen va ju helt glapp. Sjukt irriterande.

Imorrn blir de vila iaf. Börjar verkligen känna av förkylningen nu. Men kommer antagligen inte vila för fem öre ändå, fast jag säger att jag ska göra de. Klarar inte av att sitta still :P

Vi ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0