Keep on moving now

Ja, jag har väl inte gjort särskilt mkt dom senaste dagarna sen dansavslutningen. Har mest bara dansat, haha ^^ Jag håller på att ta ut stegen till några danser från dansavslutningen som sagt. De tar lite tid. Men de är bra, behöver nånting att fördriva tiden me. De är sjukt kul också. Kan typ dom två första åttorna i Gun Session och Can't Believe It. Can't Believe It ser ut som fan men de är ju nivå 4:ornas koreografi så de är inte så konstigt :P De kommer nog krävas lite, lr väldigt mkt, träning innan jag kan få de att se bra ut. Men tid till de lär jag väl ha. Har ju tänkt att jag ska hålla på me de här hela sommaren, fram tills dansen börjar igen, så att de blir lite dans under sommaren.

Va inte me på flashkicken igår för att jag va så sjukt jäkla trött, och förkyld också. Har haft ont i huvudet sen i måndags, och hade ont i halsen igår, lyckades få bort de idag. Tror att jag hade feber igår också. Idag mår jag bättre, bara ont i huvudet, men de struntar jag i ^^ Dans blir de ändå. Kan inte sitta still, då blir jag knäpp. Dansade på flashkicken fast jag borde ha suttit still och vilat. Är huvudet dumt får kroppen lida. Men kul hade jag! Föräldrarna stirrade på mig, men whatever. I don't care ^^

Imorrn blir de väl också dans. Får se om jobbet ringer in mig. Dom har inte ringt dom senaste två dagarna iaf. Men man vet aldrig. Annars blir de nog friskis och svettis för mig om de finns nå kul pass. När man tränar gratis ska man väl utnyttja de också.

Kände att de blev ett långt inläg idag. Jag kan verkligen prata på om absolut ingenting ibland. Men aja ^^

För att släppa en sak, måste man släppa en annan. Keep on moving ^^

Puss!

Oh just ja! Jag shoppade idag igen ^^ Haha jag har blivit värsta klädgalningen. Så olikt mig. Köpte ett par shorts från Adidas och en lång topp från Warp på stadium. Blev 350 kr sammanlagt. Tycker jag va ganska billigt. Jag älskar Adidas. Har typ bara Adidaskläder nuförtiden haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0