Last show och bye-bye

Ja, igår va dom två sista dansföreställningarna för denna termin. Ingen mer dans förrän i höst :/ De gick då definitivt bättre igår än va de gjorde i lördags. Första föreställningen igår gick nog bäst för mig tror jag. Va hur nervös som helst, men Amanda satt och hejade på som fan längst fram. Hon va den enda som satt och tjoa och klappade händerna. Blev hur pepp som helst av de. När vi sen skulle av scen så lyckades jag gå in i väggen, skickligt ^^ Blev ju helt kolmörkt ju, såg inte ett skvatt. Sen blev de en massa väntande tills vi skulle upp på scen igen, i slutet av föreställningen, och sen innan vi skulle på scen igen för den sista föreställningen, som också gick ganska bra. Va sjukt skönt när man gick av scenen och kände att man hade klarat av de. Jag gick upp på scen tre gånger me en scenskräck som vanligen får mig att nästan svimma :P
Efter sista föreställningen samlade Amanda oss och tackade för sig. Hon berättade att hon skulle flytta till Sthlm och troligen inte kommer att vara kvar nästa termin :( Skulle gärna ha velat ha kvar henne, hon är grym, men hon får lycka till i Sthlm. Kramade om henne och önskade henne lycka till. Började gråta bara för att hon grät. Sprang nästan därifrån sen xD

När jag kom hem va jag sjukt trött, men gick ut och tog en springtur ändå. Kände att jag behövde de. Inte så mkt för själva löpningen, utan att jag behövde bara luft och få tänka lite. Jag hade ingen lust att gå in och sätta mig och kolla på tv.


Idag har jag väl mest dansat :P Sara kom hit och jag lärde henne lite av Candy Shop. Försöker lära mig några av koreografierna från dansuppvisningen, har ju några på film så jag kan ju alltid försöka lära mig dom. FÖrsöker me nivå 4:ornas, inte de lättaste kan jag säga. Lr stegen är väl inte svåra, de svåra är att få se att se snyggt ut. Men då har jag iaf nånting att träna på :P Så blir de lite dans nu under sommaren iaf :) Sen kollade jag på Harper's Island också. Sjukt bra serie.


Ringde till jobbet idag också. Fanns inga tider förrän v.22. Fast han skrev kontrakt på mig 4 dagar i veckan så att dom kanske ringer in mig om dom behöver folk. Så jag kanske får jobba lite under dom här två veckorna iaf. Jag känner iaf att de nästan va lite skönt att inte jobba, har ganska mkt i huvudet nu som jag känner att jag måste få ta itu me. Har inte hunnit de än. Jag känner att jag måste få ordning på mig själv igen. I'm a disaster just nu :/

Lång uppdatering idag, men :P Nu ska jag iaf dansa, så nu slipper ni höra nå mer xD

Kommentarer
Postat av: liza å becka

va skönt att uppvisningen gick bra =)

2009-05-12 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0