Lördagen & idag

Va ute och festade igår igen, sjukt kul. Förfest hos Vellas kompis Patrice, som jag faktiskt kände igen för att hon också jobbar på Ica Lagret. Jag gick hem till Vella och Jonas och så åkte vi och hämta upp Eve och sen åkte vi till Patrice. Sjukt fin lägenhet hon hade. Vi lyssnade på låtarna i Eurovision medans vi väntade på att de skulle börja. Kollade lite på Robinson innan och pratade. Sen kom våran skjuts och vi drog vidare till en annan tjej på ica lagret, där de fanns fler människor från ica. Så de blev en fest me folk från jobbet typ :) Runt tolv drog jag och Sara före alla andra till S2 för att vi ville dansa :P Va sådär mkt folk ute, inte särskilt roligt folk heller. Men jag hade kul ändå. Strulade me en kille från jobbet. Jag va packad, hade noll koll på va jag gjorde. Lr jag visste va jag gjorde, men inte vett nog att stoppa de. Inget mer att säga om de. De som hände, hände. Slutpunkt.

Just ja. Jag såg andreas på kupolen tidigare på dan också. Först trodde jag att de va hans storebror, för dom är så sjukt lika, men sen såg jag honom igen och jag är ganska säker på att de va andreas.Han dök upp när man minst anade de. Men ja...Patetisk är man som fortfarande ens tänker på honom. De är tamigfan löjligt. Fråga inte.


Vidare till idag. Va på namngivning, typ som dop. Min kusin på pappas sida skulle namnges. Jag va aningen bakis. Inte illamående lr jätteont i huvudet, utan bara väldigt känslig för höga ljud och ljus. Min lillasyster satt och sjöng me i Malena Ernmans låt La Viox i bilen. Gud va jag inte uppskattade de xD
Träffade min riktiga farfar för första gången också. Kändes väldigt...konstigt. Att tänka på honom som min farfar, alltså. Min farfar är den farfarn jag känt i hela mitt liv, punkt slut. Själva namngivningen tog typ 20 min, sen blev de fika och sen va de slut. Pappa skjutsade hem mig och rastlös och träningsberoende som jag är så åkte jag ner til friskis på afrodans. Kanske inte riktigt min typ av dans, rörelserna är ganska tråkiga och man känner sig som en idiot när man gör dom. Man ser ut som en idiot också. Musiken är dessutom nå enormt enformig. Så mkt roligare att dansa till bra musik. Men de funkar ändå, de är ju dans ^^ Bättre de än ingenting. Imorrn blir de nog de där aerobicpasset om de går då.

Nä, nu ska jag nog lägga mig och kolla på Grey's Anatomy. Känner att jag håller på att bli förkyld igen. Lr så är jag bara mer bakis än va jag tror att jag är.

Vi ses när vi ses.

Just ja. De va en sak till. Som svar till Becka, Liza och Elisa: Japp, jag har slutat på flashkicken :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Låter som en trevlig helg iaf =) åh, vad tråkigt :O har du tröttnat ? :)

2009-05-18 @ 22:11:07
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Elisa

Låter som en trevlig helg iaf =) åh, vad tråkigt :O har du tröttnat ? :)

2009-05-18 @ 22:11:57
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0