Miss my life

Saknar dansen nå enormt. Är så sjukt rastlös nuförtiden. Vet typ inte va jag ska göra om dagarna, även dagarna när jag jobbar. Längtar som fan till v.36, när dansstudion kör igång igen. Jag får nåt att se fram emot igen under veckorna. Jag hoppas att sommaren går snabbt. Ska ju ändå inte göra nåt annat än att jobba så. Funderar på att dra utomlands typ v.34 lr v.35, nån som är på? Nån av er tjejer som också ska jobba hela sommaren? Va säger ni om en sista minuten resa nånstans? ;)


Candy Shop
Inte min bild, fick den från Jessicas kompis facebook.




Såg bilder från nya Twilightfilmen, New Moon, idag också. Rob Pattinson har campat på gymmet de senaste året. Damn, vilken mage. Men damn, va vackert. (Inte för att jag bryr mig särskilt mkt om de men, han måste hålla visionen av Edward i liv xD) Haha nädå.



20 november! Hoppas att den också har världspremiär i Sverige!

Puss.

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill hänga på om jag har råd och har tid..=)

2009-05-29 @ 12:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0