Nya kläder. Igen :P

Ja, idag blev de nya kläder igen xD Hamnade på Stadium igen, men den här gången va de faktiskt mammas fel :P Hon ringde och sa att de fanns snygga t-shirtar från Yankees på Stadium för 79 kr. Dom va på rea och hade kostat typ 200 kr innan. Så jag cyklade ner till Kupolen, behövde ändå ta ut pengar. När jag kom dit, hade mamma packat på sig en del kläder. Hon hade bl.a. hittat min jacka som jag köpte för typ en månad sen på rean. Den kostade bara 300 kr. När jag köpte den kostade den 600kr. Så sjukt irriterande. Hon hade också hittat en par skitsnygga mjukisbyxor från Puma som kostade bara 200kr. Det fanns bara ett par kvar, som va i storlek L, men eftersom jag älskar stora mjukisbyxor så va ju de inte direkt nå problem ^^ Jag behöver egentligen inte fler mjukisbyxor, har så de räcker och blir över, men enligt mig kan man aldrig ha för många mjukisbyxor. Man har alltid användning av såna, framför allt så som jag tränar, och hade jag inte köpt dom så hade jag garanterat ångrat mig.

Men nä, nu ska jag nog ut och ta en promenad innan de blir mörkt ^^

Just ja. Jag gick förresten inte på flashkicken idag. Flashkick är över för min del. Slutpunkt.

Kommentarer
Postat av: liza å becka

åå har du slutat =( ???

2009-05-15 @ 22:30:11
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Elisa

Har du slutat med flashkick? :O

2009-05-17 @ 22:13:37
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0