One down, two to go

Tänkte jag skulle berätta lite om hur de gick på första dansföreställningen idag. Kom dit runt kvart över fyra, efter en sightseeing tur i kvarnsveden me en cykel som fastnade på högsta växeln (de kan man kalla workout). Satte mig i pelarsalen och satt där och kollade på alla människor tills min grupp skulle in i logen. Va inte särskilt nervös, och inte när vi väl skulle på scen heller. Sen blev de nå problem me småbarnen som va innan oss, dom sa åt oss att dom skulle göra om. Vi fattade typ ingenting, men gick av scenen igen. Sen började dom spela vår låt. Vi visste inte riktigt om vi skulle springa på scen och köra lr om vi skulle stå kvar. Vi stog kvar iaf, och sen kom en av danslärarna och sa åt oss att vi skulle på. Under den här tiden hade jag, och många andra i min grupp tror jag, blivit sjuuukt nervösa. Så när man väl skulle på scen...hade man nästan panik. Mina ben höll på att ge vika i första snurren. Resten av dansen gick väl bra, kunde ha gjort de bättre kändes de som men, aja. Som tur är får man två nya chanser imorrn :)
Mamma och Danne filmade hela min dans, ni kommer inte att få se den :P , och dom filmade även Jessicas och Amandas danser så jag missade ingenting .) Vi fick ju inte gå in i salongen under föreställningen utan fick vänta i pelarsalen och logen, så man missade ju allting typ. Som tur va va jag förberedd på de och sagt åt mamma och danne att filma så att jag fick se de ändå. Sjukt bra, måste jag säga!

Ja, de kommer väl en uppdatering imorrn om hur de gick då. Förhoppningsvis kommer de att gå bättre :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0