Rep

Får bli ett snabbt litet inlägg innan jag lär dra igen :) Kom hem från repet me dansen för typ 2 timmar sen. Va nervös bara för repet och skickade ett paniksms till sara xD Men när man väl kom upp på scen så gick de bra. Stog och kollade lite på Jessicas rep, innan de va dags för min grupp. Folk satt och kollade på, hade inte förväntat mig de, så jag blev ännu mer nervös xD Min scenskräck suger verkligen. Men iaf, repet gick bra. Körde igenom låten tre gånger, Amanda sa att de såg skitbra ut och att vi inte såg ut som nybörjare, så de hjälpte ju lite iaf :P Efter repet pratade jag lite me Jessica, sen drog jag hem. När jag kom hem försökte jag träna lite på stavmönstret, men va så sjukt okoncentrerad så de gick åt h-vete. Tappade tålamodet när jag slog till mig själv för typ 15:e gången på 5 min. Stav är bara inte kul längre.

Just ja. Va på filmkväll igår också :) Dissade träningen. Orkade inte träna ändå, va sjukt trött efter jobbet och mådde inte riktigt bra. Vi kollade på You Got Served, lätt en av dom bästa dansfilmerna som finns, och sen kollade vi på Superhjältarna. LIte barnsligt kanske, men man uppskattar humorn i animerade filmer mer när man är äldre :P Och om man är trött och lättroad ^^

Nu lär jag dra igen, skriver sen ikväll hur de gick på uppvisningen.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul igår.. =) önskar dig alla lycka till idag och imon på uppvisningen=) kram

2009-05-09 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0