"Skyll dig själv, Alice!"

Jaa, idag va jag och Sara på min danslärares slutproduktion :) En dansföreställning baserad på Alice i Underlandet. Den va grym! Koreografierna va asnice. Ashärlig tolkning av Alice i Underlandet, jag diggade slutet. Coolt att dom hade koreograferat allt själva. Kul att se Amanda dansa nåt annat är hip hop också.

Jag tror att jag är nere för att dansen är slut för sommaren (förutom uppvisningen i helgen). Dansen va typ de enda jag såg fram emot under veckorna, de enda som tog mig igenom jobbdagarna. Va har jag nu att se fram emot? Flashkicken, som jag inte ens orkar engagera mig i längre? Öhm, ne. Men de är nånting iaf...När flashkicken slutar vet jag inte hur jag ska orka. De kommer inte att gå :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0