Sol, sol, sol!

Riktigt härligt väder har de varit dom senaste dagarna, så skönt me lite värme ute. Höll på att få värmeslag när man kom ut i solen från jobbet. Va ute och gick idag i 1,5h, fast de nästan va för varmt för att va ute och gå. Men jag kände att jag verkligen ville ut i solen lite efter att ha varit instängd på jobbet sen klockan sex imorse. Inte mkt sol och värme därinne :P Får hoppas att vädret håller i sig imorrn också. Och resten av veckan! Framför allt på fredag. Kommer säkert att regna då. Skulle inte förvåna mig. Men man kan ju hoppas iaf :) Vill festa. Ville festa igår, men jag bestämde mig för att vara ansvarsfull och stanna hemma. Satt själv me datorn och kollade på tv medans typ alla va ute och festade. Vilket liv man har. Men hade kul på förfesten hos A-K iaf. Blev en fest me folk från Ica och en från Ica Lagret xD Lr två, om man räknar me mig. Drog hem strax efter nio. Lagade tacos me qourn och kollade på tv till typ halv ett. Trodde att jag skulle kunna somna då, men nej då. Somnade inte förrän typ halv två, och vaknade varje kvart, sen upp halv fem. Har sovit typ 2 tim. Trodde att jag skulle va astrött på jobbet men de gick faktiskt bra. Övertrött, tror jag.

Nej, nu ska jag nog lägga mig och kolla på film innan de blir sova. Imorrn är de sista dagspasset på ett litet tag för mig, jobbar kväll tisdag och onsdag.

Ce'Cile ft. Beenie Man - I'm So Fly



Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0