Stav = aj

Körde stav på träningen igår, fan va jag hade glömt bort hur ont de gör att träna stav. De brukar gå bra om man är koncentrerad, men igår va jag totalt okoncentrerad och hade tankarna på ett helt annat håll, så hur många gånger slog inte jag till mig själv igår? Jag tappade räkningen vid tio. Slog i armbågen minst 6 ggr, bara för att vi skulle hålla i staven framför oss och sen kasta upp den i luften och fånga den bakom oss. Jag lyckades fånga min me armbågen :S Så idag va armbågen svullen och har ett stort, fint blåmärke. Som jag självklart lyckades slå i på jobbet xD Jag känner att jag lyckas me de mesta nuförtiden. Körde på mig själv me trucken också ^^ Gillar inte dom röda truckarna. Inte längre. Lr dom är bra för att dom är mindre, man kan ta hörnen i 180 typ, men dom är sååå sjuuuukt seeega när alla burar är fullastade. Hade en sån order igår, skulle längst bort i lagret, och trucken gick så sakta att folk gick förbi mig. Rent ut sagt skrattretande. Hade nog gått snabbare att rulla burarna för hand. Så därför tog jag en gul truck idag, mkt bättre ^^ Datorn kastade visserligen ut mig ur systemet och hängde sig totalt så att jag fick starta om, men folk gick inte förbi mig iaf. Hade världens skönaste order idag också. En 89 minutare, bara en massa risifrutti och creme fraiche, hur lättstuvat som helst, så den gick på 60 min. Såna gillar jag. Mer av dom.

Jobbar sista dan för den här veckan imorrn, sen blir de slapp på fredag. Inte alls kom jag på, jag har träning, får se om jag orkar gå på den. Jag har ingen motivation att träna flashkick längre, har nästan panik inför varje träning? :S Men aja, sen är de iaf dansuppvisningar i helgen :)

Nä, nu ska jag nog äta nåt innan Grey's börjar! Puss.

Give Me A Call - Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0