Sthlm imorrn (idag)

Klockan är 00.16, bussen til Sthlm går 8.10 och jag har fortfarande inte packat. Och inte orkar jag packa nu heller. Blir värsta stressen imorrn. Som vanligt när man ska åka nånstans. Att man aldrig kan börja i tid. Fast jag har haft i stort sett hela dagen på mig. Har bara suttit vid datorn sen jag kom hem från dansen. Datorn va hur seg som helst för att den höll på me viruskontroll och sånt, så allting har tagit evigheter. Hade varit klar för 2 tim sen annars xD

Ni vet va jag kommer att säga om dansen idag. Grymt kul ^^ Vi va typ 8 pers där. Väldigt mkt plats att röra sig på måste jag säga xD Körde igenom dansen till uppvisningen några gånger, sen lekte vi me en ny koreografi. Den gick assnabbt, och ändå hade hon pitchat ner låten. Snacka om att man kände sig seg xD Men den va rolig iaf, lite mer teknik i den kändes de som. Sen hade ju jag självklart glömt bort att de va en röd dag idag och att min buss hem inte gick förrän klockan sju, och dansen slutade sex. Men amanda lät mig stanna kvar och kolla på 13-14 åringarnas hip hop lektion. Damn, dom va duktiga.

Men nä, nu borde jag sova. Ska upp om typ 5 timmar. Jag måste seriöst börja sova mer. Fast jag sov 11 timmar idag ^^

Aidonia ft. Chino - Pop It Off
Låten till nya koreografin idag.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Ha det så kul i sthlm nu ;D festa för mig ;D heheh

2009-05-02 @ 16:19:26
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0