Workout

Idag har de blivit typ bara träning känns de som. Började me en promenad imorse runt halv elva, strax efter att jag vaknade. Sen gjorde jag väl inte så mkt mer än att sova och dansa en hel del innan jag cyklade ner till friskis. Jag och Sara testade på aerobic 2. Tränar man gratis på friskis så ska man väl utnyttja de ^^ De va iaf ganska kul. Jag tycker nästan att step är roligare, de är jobbigare, men aerobic 2 va kul de me. Va mer dans i de. Discodans typ. Funkar definitivt som dans under sommaren. Så de blir nog att gå på de några fler gånger. Ska nog dit på måndag igen om jag inte jobbar då. Vet ju aldrig när jag jobbar nuförtiden eftersom dom ringer in mig om dom behöver mig. Har inte fått nå tider förrän v.22.
Efter passet cyklade jag iaf hem uppför alla backar. Inte så drygt, man har nog vant sig vid dom där backarna tror jag så många gånger som man har gått och cyklat uppför dom. När jag kom hem hängde jag me mamma och AK ut på promenad eftersom jag inte hade nå bättre för mig. Gick me dom ett tag, sen när dom va på väg ner mot mats knuts så sprang jag hem den lilla biten för att hinna duscha innan Criminal Minds började. Och tror ni inte att jag kommer på att jag inte har nå nycklar när jag ska låsa upp dörren? Så de va bara att springa ikapp mamma och AK, som hade hunnit en bra bit bort, för att hämta nycklarna och sen hem igen. Jag sprang typ hela vägen och klarade de fram och tillbaka på 7 min. Blev knappt anfådd. Damn va stolt jag är över mig själv :P Har visst bättre kondis än va jag trodde att jag hade. Sen fick de bli en snabb stretch på typ 10 min innan jag fick skynda mig in och duscha. Hann precis till Criminal Minds :D Hade tänkt dansa lite när jag kom hem, men de får nog bli imorrn. Mina ben känner inte för att röra sig nå mer idag. Dessutom tror jag inte att grannarna under skulle uppskatta att jag dansar halv elva på kvällen. Inte för att jag inte har gjort de förut, men ändå ^^

Imorrn är de flashkick också. Får se om jag åker in och är me, som typ sista flashkickträningen för mig innan jag slutar, lr om jag stannar hemma. Just nu lutar de åt att stanna hemma. Jag bryr mig bara inte om flashkicken längre. Skulle vilja fortsätta, jag menar jag har ju ändå tränat de i typ 2,5 år nu, men jag har bara inte motivation till de längre. Jag är trött på de. Dessutom, blir de fler danser i höst, vilket de blir om allt går som jag vill, så hinner jag inte ens me flashkicken. Jag känner att jag skulle behöva sluta på flashkicken också. För att kunna släppa en sak, måste man ibland släppa taget om en annan....

Men nu ska jag lägga mig och kolla på Grey's Anatomy lr nåt. Vi ses när vi ses. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0