Bounce

Just ja! Jag har ju glömt att berätta om en sak. Jag och Sara ska iväg på Bounce avskedsshow nästa år :D Gruppen ska ju lägga ner så då lär man ju fan se dom ju. 24 april klockan 15.00 :D Först "Bounce - The Last Show" sen party! We got it all planned ;)

Men men, nu ska jag börja göra mig iordning ifall Sara dyker upp. Hon ska följa me mig på en lägenhetsvisning ikväll klockan sex :) Vet inte än om jag verkligen ska flytta, jag velar väldigt mkt. Jag tror inte de, men de skadar inte att kolla på lite lägenheter iaf, och se hur de känns...Den här lägenheten som vi ska iväg och kolla på nu tror jag inte att de blir isf, för av vad jag har sett på bilderna så verkar den va jäääävligt stor :P Imorrn ska jag kolla på den lägenheten jag ville se från början :) Han ringde för ett tag sen så imorrn klockan fem ska jag dit!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Vad roligt med bounce :D

2009-11-09 @ 22:05:21
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0