Halloween

Hur mkt som helst har hänt under Halloween. Känns de som iaf. På fredagen hade jag och Sara en lugn hemmakväll. Först testade vi på danspasset på friskis, helt värdelöst och inte ens jobbigt, sen åkte vi hem till mig och åt tacolasagne och kollade på skräckfilm. Vi såg Paranormal Activity :D Höll nästan på att banga när vi fick höra att den va scary as hell, men vi va duktiga och kollade på den ändå. Hur läskig som helst. Vidrig nästan. Fast värre va när mamma slet upp min dörr och skrämde skiten ur oss i början av filmen. Hade hon gjort de när de va natt, när man satt och väntade på att nåt skulle hända, hade jag nog fan fått en hjärtattack så lättskrämd som jag är. Men filmen var bra, definitivt värd att se :D Skulle kunna se den igen. Efter filmen drog vi ut en vända på stan, och sprang självklart in i dom två jag inte ville se :P Men de är väl Borlänge i ett nötskal antar jag.

Lördagen var full rulle för mig från de att jag vaknade. Sara kom strax innan fem och så fixade vi lite med våra hattar innan vi öppnade en cider och gick till Vella. Där satt vi ett tag innan vi gick till förfesten, som inte alls var så kul som vi trodde att den skulle vara. Så tjugo i nio åkte vi ner till stan och åt för att jag och Sara var så in i norden hungriga. Efter de gick jag och Sara runt lite på stan, vi hamnade på Hagalund, igen, och hade vår egen lilla förfest. Vi hade riktigt kul faktiskt :P Sen ramlade vi in på s2 runt halv elva nånting, efter att Sara försökt ge sitt bankkort till vakten istället för ID xD Kände mig mindre obekväm inne på S2, jag gillar verkligen inte Halloweenmasker. Framför allt inte såna med blod på. De klarar jag inte. Som tur var så var jag någorlunda dragen och mina nerver funkade inte riktigt, så jag var faktiskt lugn. Blev inte ens rädd när Jonny försökte skrämma oss *stolt*. Sen att de stog nån med blodig mask bakom mig och jag hoppade 3m upp i luften när jag såg de ska vi inte tala om.

Men men, två roliga kvällar iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0