Helgen

Känns som om jag har hunnit med en hel del i helgen. I fredags trotsade jag febern och åkte skridskor med Sara. Jag kom ihåg varför jag aldrig la ner särskilt mkt tid på skridskoåkning i min barndom, men riktigt kul var det :) På kvällen blev det bio, New Moon :D Grymt bra! Jag gillade när Jacob drog av sig tröjan första gången och alla tjejer i biosalongen lät "ooooohh". Jag var inte en av dom *stolt* :P Haha. Nej, men filmen var sjukt bra.

Min lördag blev inte alls som planerad. Det blir mina lördagar aldrig nuförtiden. Men varför sitta hemma och häcka framför tv:n när man är singel? Jag hängde iaf med mamma och A-K på Kupolenfesten :D Det var meningen att jag skulle följa med dom till Liljan senare, men jag blev kvar på Kupolen med folk från Ica Kvantum. Jag gillar inte Liljan. Lite senare kom Sara och hämtade mig på stan, var hemma strax efter ett. Jag kunde inte somna alls och sov bara max en halvtimme. Men ändå studsade jag upp 04.10, 20 min innan klockan ringde? Helt olikt mig. Men pigg var jag. Och det var definitivt värt att gå på festen, jag hade askul :D Dan på jobbet gick däremot nå förbannat segt. Exp. heldag på grönan är ju helt värdelöst. Slutpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0