Lediga dagar

Tog ju ledigt från jobbet mån, tis & ons den här veckan. Grymt skönt, men samtidigt skapligt långtråkigt :P Jag har blivit väldigt dålig på att roa mig själv. Det gick så långt att jag funderade på att ringa till jobbet och fråga om dom behövde mig. Då bestämde jag mig för att ta mig ner på step passet på friskis med Sara istället. Mkt bättre. Idag hamnade jag på friskis igen, yoga den här gången, efter att ha rensat ur mitt rum lite :) Rensade ur lite lådor och sånt. Imorrn blir det att rensa kläder. Blir nog inget friskis, fast jag hade lust att gå på aerobics 2. Men jag har redan träningsvärk från yogan idag så jag tror att jag skippar den.

Men men, nu ska jag återgå till skräckfilmen/Hell's Kitchen. En kock skar nyss av sig fingertopparna på tre fingrar, alltid lika trevligt att se i ett matprogram.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0